Aşkın Bedeli Sarılıp Ellerine Uzanıp Dizlerine Zamanı Durdursak Şarkısı

ceply | 11:38 | 0 yorum

Aşkın Bedeli 143.Bölümde Çalan Şarkı, Aşkın Bedeli Uyansam Yanındaki Sen Olsan Şarkısı, Aşkın Bedeli Sarılıp Ellerine Uzanıp Dizlerine Zamanı Durdursak Şarkısı, Aşkın Bedeli Gel Kurtar Beni Şarkısı ve Sözleri, Gel Kurtar Beni Şakısı Dinle, Aşkın Bedeli Son Bölümde Çalan Şarkı ve Sözleri, Aşkın Bedeli dizisinde Çalan Şarkılar

Aşkın Bedeli Sarılıp Ellerine Uzanıp Dizlerine Zamanı Durdursak Şarkısı Sözleri

Uyansam yanımdaki sen olsan,
Bir sabah uyandam yanımdaki sen olsan,
Sarılıp ellerine uzanıp dizlerine,
Zamanı durdursam,
Özledim seni özledim tenini,
Bir çıkmazdayım gel kurtar beni,
Özledim seni özledim tenini,
Olmazlardayım gel kurtar beni

Aşkın Bedeli Sarılıp Ellerine Uzanıp Dizlerine Zamanı Durdursak Şarkısı İzle

Category:

0 yorum